2017. február 1., szerda

Bemutatkozás

Sziasztok! :)

Ahogyan az olvasható a "Magamról" szekcióban, szeretek olvasni, és véleményemet kifejteni. Nos, ez az egész blogger dolog már régebben megtetszett, csak nem éreztem úgy, hogy tudnék vele komolyan foglalkozni. Viszont ez most megváltozott, méghozzá egy elég hirtelen ötlettől vezérelve, aminek egy rövidebb története is van.


A mai napon a suli ablakából kitekintve, látva a hatalmas hózáport, semmi kedvem nem volt a tanuláshoz, főleg nem egy kérvény írásához. Legszívesebben otthon ülve egy jó könyvvel a kezemben, forró teát szürcsölgetve töltöttem volna ezt a zord reggelt.

Egy szép A4-es lap feküdt előttem, és arra gondoltam, hogy "- Márpedig én biztos nem fogok ezzel bajlódni, inkább irkálok másról." Ezért tollat ragadtam és lévén enyhe cinizmusomnak, elkezdtem leírni a gondolataimat. Olyannyira jól esett a hirtelen szabadelvűségem, és a gondolataim látványa a papíron, hogy ezzel a kis szösszenettel megmentettem magamat a rideg időtől és a világtól.
Ekkor bukkant fel a bloggerkedés gondolata.
És most itt vagyok, lássuk, mi sül ki belőle. :)

1 megjegyzés:

  1. Én szerintem egy igazán merész
    és bátor tett, hogy te az érzéseidet és a véleményedet ki mered mondani.Sok ember a véleményét nem tudja kifejezni.Számomra te fölérsz egy példaképpel.Ugyanis gyönyörűen ki tudod magad fejezni.Mumi :-)

    VálaszTörlés