2017. március 7., kedd

R.I.P. it or Ship it - Book Tag

Ahogyan az a címben is látható, egy book tag-gel foglalatoskodtam a délután, amit @Réta, HaBár, a könyves kocsma blogján láttam, és nagyon megtetszett. Ezúton is köszönöm az ötletet, kicsit nehezebb feladat volt, mint azt vártam, de ez majd a poszt folytatásában úgy is kiderül.


Az alap feladat:
- több könyvből összeválogatni fiú -, és lány szereplőket, lehetőleg olyanokat, akiknek be lehet lőni az "ideáljukat"
- egy-egy nevet kihúzni, keverés után persze és eldönteni, hogy a párosra R.I.P. it-et mondasz, azaz inkább eltemetnéd őket a temetőben, mintsem egy párt alkossanak; vagy Ship it-et, tehát áldásodat adnád a kapcsolatukra
- megindokolni a döntésedet, és élvezni az eredményt :)

FIGYELEM! Cselekményleírást tartalmazhat!

Próbáltam közismertebb szereplőket választani, de nincs túl sok "extra populáris könyv" az olvasásaim között.

A végső kompozíció pedig így néz ki:

1. kör: Layana Fairmont (Black Lies - Sötét hazugságok) és Garrett Graham (The Deal - Az üzlet)
R.I.P. it!

Nos, ez már első húzásra szörnyű. :D Layana gyönyörű, tele pénzzel, a pasik bálványa és a nőtársai szemében az irigység tárgya. Ám elég kiállhatatlan, ha azt tekintjük, hogy el van telve magától és a modora sem éppen mindig szeretni való. Garrett-nél elmenne egy éjszakára, mindketten élveznék és működne is a kémia közöttük, ám ebből valódi kapcsolat aligha létezhetne. Garrett ugyan gazdag családban nevelkedett, de nem nagyzol és egyszerűen éli a mindennapjait. Egyszer kétszer találkozgatnának, de semmi komoly nem lenne köztük.

2. kör: Celaena Sardothien (Üvegtrón) és Tarver Merendsen (Lehullott csillagok)
Ship it!

Mindkettő vakmerő, okos és kitartó. Ők ketten nagyon jól tudnának szót érteni egymással; aranyos csipkelődések és erőfitogtatások, viccelődés, az elméleteik kielemezése.. szerintem jó párost alkotnának együtt. Kiegészítenék egymást, és bár biztos sokszor kellene Tarvernek Celaena-ra hagynia a dolgokat, aranyosak lennének egy kapcsolatban.

3. kör: Bella Swan (Alkonyat) és Asher Hunt (Amikor esik...)
R.I.P. it!

Jéééézus! :D Neeem. Nagyon nem. Bella és Asher, együtt.. semmiképp. Bella amúgy sem egy kiegyensúlyozott személyiség, egyszerűen összeroppanna az Asher-rel történtek miatt. Bár szerintem tetszene neki Asher és kedvelné is, de Asher-nek Bella nem jönne be. Egyikőjük sem él egy túl izgalmas életet, és Asher kiborulna Bella.. hm.. anti-egyéniségétől. Na, meg inkább egy érdekesebb, titokzatosabb személlyel töltené az idejét.

4. kör: Bodnár Anna (Többek által) és Alejandro [Alex] Fuentes (Tökéletes kémia)
R.I.P. it!

Annának férfire van szüksége, akivel fejlődni tud. Alex nem elég érett, és a modora is kissé nyers, amit egyszerűen nem tudok Annához párosítani. Egy nyugisabb, érettebb férfi illik hozzá, míg Alexhez egy vadabb, kevésbé megfontolt lány. Barátokként biztos jól kijönnének egymással, de nem tudom elképzelni, hogy szerelmi kapcsolat alakul ki közöttük.

5. kör: Evelyn Cruise (Leo) és Dorian Havilliard (Üvegtrón)
Ship it!

Nos, Dorian egy tündérmeséből kilépett herceg lenne Evie számára. Romantikáznának, megbeszélnék az aktuális olvasmányaikat, rengeteget sétálgatnának kézen fogva, rettentő aranyos pár lennének. Igaz, Evie-nek Leo is kitűnő pár, ám Doriannal is boldog párkapcsolatban élne. A herceg modernizálva egy igazán megnyerő férfiú lenne, szívesen árasztaná el kedvesét az imádatával. Ez ilyen pillecukor-románc. :)

6. kör: Hannah Wells (The Deal - Az üzlet) és Jimmy Ferris (Lead - Szóló)
Ship it!

Rajtuk jobban el kellett gondolkodnom, de végül arra jutottam, hogy akár egy párt is alkothatnának. Először úgy éreztem, nagy a korkülönbség, hiszen Jimmy már nem annyira fiatal. De rá kellett jönnöm, hogy Hannah jól kijönne egy idősebb férfival. Jimmy sem könnyű eset (Garrett sem) de szerintem meg tudná puhítani.. és el tudná viselni. :D Hannah meg bájos lány, Jimmynek biztos tetszene a kis kedves teremtés. És nem utolsó sorban, a kémia is működne közöttük.. :)

7. kör: Lena Morrissey (Lead - Szóló) és Malcolm [Mal] Ericson (Play - Futam)
R.I.P. it!

Először úgy gondoltam, miért is ne, hiszen egész jól kijönnek egymással. Aztán rá kellett döbbennem, hogy ez így nem passzol. Mint barátok, rendben. Még egy görbe estét is el tudok képzelni náluk, de egy párkapcsolatot nem. Nem is véletlen, hogy más a párjuk. :D

8. kör: Alice Cullen (Alkonyat) és Edward Cullen (Alkonyat)
Ship it!

Oké, lehet, hogy kissé bizarr. De nem vértestvérek! Szóval ha úgy nézzük, hogy nincsen semmilyen családi kötelékük, akkor simán el tudom képzelni Őket együtt. Utaznának, buliznának, élveznék az életet. Véleményem szerint remekül elboldogulnának, nem csak a képességeik miatt, hanem a személyiségük miatt is. Edwardnak egy ilyen pörgős személyre lenne szüksége, mint Alice. Sokkal jobban passzolnak Ők egymáshoz, mint az eredeti partnereikhez.

9. kör: Nos.. hárman maradtak, és nem akartam Chaol mellé húzni egy lányt.
Leave it!

Először is, ez biztos R.I.P. it! lenne, Chaol mellé nem igen tudok kit elképzelni.. oké, Celaena ügyben rettentően szurkoltam Neki. :D De Lilac és Kinga valahogy nem illenek bele a képbe.
Na, Westfall kapitány már csak én maradtam Neked. :D

Nos, tehát így a végére kijelenthetem, hogy a 8 húzásból 4 jól végződött "kapcsolat" lett, ami egészen rendben van, hiszen néha így is nehéz megtalálnunk a hozzánk illő párt, nem hogy egy "másik térből" legyen az a valaki.
Én személy szerint nagyon élveztem ezt a book tag-et, ha van rá időtök és kedvetek készítsétek el Ti is. Elég időigényes szórakozás, de a móka garantált. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése