2017. április 9., vasárnap

Nyuszi hopp, Nyuszi hopp! - Húsvéti Book Tag


Tekintettel a közelgő Húsvétra, hiszen már csak egy hét van hátra, úgy gondoltam lehetne valamilyen, az ünnephez kapcsolódó bejegyzésem.

A napokban találtam rá @ húsvéti book tag-jére, ami egyszerű, mégis aranyos könyvválogatás a vidám tavaszi napokra. Kicsit a magam módjára formáltam a címet, így a szimpla "Húsvéti book tag" helyett a jól ismert mondóka sorát adtam neki.
Én nagyon élveztem kitölteni, ha kedvet kapsz hozzá, töltsd ki Te is! 😊


Nyuszik - Egy könyv, amiből lehetne több is - azaz örülnél, ha lenne folytatása

Számomra ez egy nagyon emlékezetes regény. Annyi érzelem, cselekmény van benne, és annyi dologra lennék még kíváncsi. A közel 400 oldalas könyv tartalma megkérdőjelezhetetlen, egy percig sem unatkoztam az olvasása közben. De amikor befejeztem, ürességet éreztem.. kérek még belőle! :)



Tojás - Egy könyv, ami meglepett

A borító mindig is vonzott, de a fülszövege azt sejtette, hogy nem nekem való/nem tetszene. Mivel rengetegen imádják, gondoltam megveszem és majd meglátjuk. Nos, már én is Sarah rajongója vagyok. Meglepett, hogy ennyire megérintett a sztori, a világa pedig szó szerint elvarázsolt. :D


Vadászat - Egy könyv, amit nehéz volt megkaparintanod

Asher - Mackler: Kezünkben a jövőnk
4 év kellett ahhoz, hogy végre elolvashassam. Amikor 2012-ben kiadták úgy gondoltam, nem veszem meg, majd talán később. Az olvasását egészen tavaly októberig húztam, amikor is megláttam a könyvtárban. Szóval évekig tartott, amíg kézhez kaptam.


Bárányok - Egy gyerekkönyv, amit mai napig élvezel

Janikovszky Éva: Kire ütött ez a gyerek?
Ez a történet mára már egy klasszikusnak számít a magyar fiatalok és felnőttek körében egyaránt. Sosem megy ki a divatból, mindig aktuális lesz és bájos humorával mindenkit levesz a lábáról. Jó érzés néha újraolvasni. 


Tavasz - Egy könyvborító, ami a tavaszra emlékeztet

Barna Berni: The One - A könyv
A sziporkázó kék ég, a zöldellő fű és a lágy szellő a tavasz megújuló illatára emlékeztet, az érzésre, amikor a napsugarak simogatják az arcomat.


Feltámadó a halálból - Egy könyv, egy elhunyt írótól

Szilvási Lajos: Egymás szemében

Kosarak - Egy könyv, ami jelenleg a kívánságlistádon szerepel

Borító sajnos még nincs 
Julia Lewis Thomson Többek szerint című könyvét várom már nagyon. A magyar írónő első regénye nálam hatalmas sikert aratott, ezért ha végre megjelenik, akkor rohanok beszerezni, mert az egyik kedvenc karakteremé, Maximé lesz a második kötet főszerepe.


Cukorka - Egy könyv, ami édes

Kelly Oram: Szívzűrterápia strébereknek
Ez egy nagyon aranyos romantikus történet, tele cukormázzal és cukiságokkal. :)


Csipogás - Jelölj meg másokat, hogy ők is kitölthessék ezt a Book Tag-et

Jelölök mindenkit, akinek kedve támadt kitölteni ezt a vidám kis tag-et! :)
Kellemes Ünnepeket!🐰


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése