2017. május 15., hétfő

A blogom nevének eredete...

Azon gondolkodtam a napokban, hogy kívülálló személyeknek mégis milyen képet nyújthat a blogom neve. A Lapok közé rejtőzve címről sokaknak a könyvek juthatnak eszükbe, ami nincs is messze az igazságtól, hiszen értékeléseket, recenziókat publikálok a blogon. De ilyenkor jön elő a kérdés, hogy akkor mégis miért írok rendezvényekről, programokról, amiken részt veszek, ha a könyvekre fókuszáltam a blogom nevét.

Nos, az előfordulhat, hogy rögtön a kötetekre asszociál az ember, mivel mégis "minek a lapjai közé rejtőznék", ha nem a regényekének!? 😃
Igaz is, életstílusomnak vallom az olvasást, mert általa kiléphetek a mindennapi tevékenységekből, belecsöppenhetek egy másik ember életébe - tehát elrejtőzöm a világ elől.

Másrészről nekem évek óta nagy álmom az írás. Eddig újságírónak készültem, de mostanság inkább úgy gondolok a jövőbeni munkámra, mint online újságíró, weboldal szerkesztő, vagy ami tényleg egy megtestesült álom lenne: hivatásos blogger. Szóval a gondolataim, tapasztalataim, érzéseim, és megfigyeléseim leírása nyújtja számomra az önmegvalósítást, ezáltal érzem magamat kiegyensúlyozottnak, ebben érzem magamat jónak. Minden írásomat komoly munkának tekintem, akár egy beadandóval is elbíbelődök órák hosszat, csak azért, hogy tökéletesítsem. Legszívesebben mindent lapra vetnék, ami bevillan a gondolataimba, de időszűke miatt ezt nem mindig tudom kivitelezni. Ha ez lenne a hivatásom,
márpedig minden erőmmel azon vagyok, hogy egyszer elismert legyek a szakmában, akkor úgy érezném, minden nap egy újabb kihívás. Persze a célomig még rengeteget kell fejlődnöm, a szókincsemet, a fogalmazásomat és a helyesírásomat is szeretném a lehető legjobbra formálni.

Mindebből kifolyólag, azért is rejtőzöm lapok közé, mert imádok a szavakkal játszani, azokat mondatba foglalni, és végül egy pofás kis szöveget kapni. (Ez akár egy nyelvtan dolgozat egyik feladatának megoldása is lehetne, csak épp a morféma, lexéma, szintagma.. stb. szavak hiányoznak belőle.😄)
Újságok, folyóiratok lapjain virítana a cikkem, ennek okán elrejtőznék a kiadvány oldalai között. Így átvitt értelemben most a blogom "lapjai közé rejtőzve" gépelem le mindazt, amit egy igazi papír alapú újságba írnék. A szavakkal leplezem önmagamat, ily módon átadva az Olvasónak egy kicsit a saját világomból.

A Twister Media kiadótól kapott recenziós példányom.
ITT olvashatjátok írásomat.
Ebből is látszik, mennyit jelent nekem az írás. Eddig csupán pozitív visszajelzéseket kaptam
ismerőseimtől a bejegyzéseimmel kapcsolatban, biztatnak és dicsérik a munkámat. Amióta elkezdtem a blogírást, két kiadó kért recenziót könyvükről, ami hatalmas előrehaladásnak bizonyul. Számomra is eget rengető megtiszteltetés, és egy biztosítás arra, hogy valamit jól csinálok. Nagyon remélem, hogy lesz még lehetőségem recenziót, és/vagy ajánlót írni kérésre, mert rengeteget tesz hozzá az önbizalmamhoz. Remek érzés a tudat, hogy vannak, akiknek felkelti a kíváncsiságát az írásom, akiknek tényleg tetszik az, amit megalkotok.

Szóval ez lenne az én blogom, a Lapok közé rejtőzve oldalnak az összes miértje. Innen a név, és innen az elhatározás. Azért csinálom, hogy amit csak tudok, lapra vessem. 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése